Ponnyakuten!

Kollat PA3, vill också var med där. tänk vad man får uppleva.
Jaja, drömma kan man ju alltid göra. igentligen ska man vara glad för att inte enns behöva vara med där.

Nu sitter jag i soffan och väntar in Wallander, fattar inte varfrö jag kollar på sådana filmer, eftersom jag bara blir as rädd och tror att allt ska hända mig! Men på samma gång älskar jag dom haha :)



Imorgon kommer min syster hem, och hon har 3 fulla höpåsar med kläder till MIG.
ska kolla igenom allt och det som passar får jag ta. älskar min systers kläder , därför går jag alltid typ i hennes kläder jag snår från hennes garderob :)

haha bloggar mera senare Bitche's <3
/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0