Trött och hela min kropp värker!

Trött och hela min kropp värker just nu .
Var i stallet idag och vi var la inte dom piggaste på att ställa oss och mocka men vad ska man göra?
Red Jackpot också, han har mycket energi i sig just nu asså. Galoppera lite över små hinder på kanske 30 cm.
Vi red i en ''åtta'', tanken med det hela var att, eftersom han var så himla pigg så skulle jag försöka att lugna ner honom så skulle ta till baka honom innan han kom på hindret igen. Tillslut gick det ganska så bra men ska fortsätta jobba lite med honom :)

Imorgon blir det en chill dag med min bästisfestis Johanna, ska shoppa lite kläder och äta på Mc donalds.
Det kommer säkert bli en helt underbar dag , outfit och vad jag har köpt kommer imorgon.

Men nu vill jag bara sova, så jag och johanna ska någ bädda ner oss nu.
Puss bloggläsare, jag ser att ni finns där allt ;)



hahaha söt bild på jackpot , johanna har tagit bilden;)

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0