typ hej och hejdå !

Hejsan !
ligger i sängen nu och typ vill sova , blev lite sent i stallet , var hemma vi halv 10 så fick snabbt in i duchen och sen snabbt äta :)

Jackpot var riktigt pigg idag asså haha , vi gjorde några tempovexlingar och bytte galopp över några bommar och lite annat . jag tycker det gick jätte bra idag :)

Imorgon blir det skolan och sen hem till johanna , kommer blogga innan jag sticker , men hon är i stallet imorgon så kanske åker dit en stund och bara myser och kollar när hon tränar :)


PUSS !



aaaaah jag får damp på att min dator är sönder , har massor utav bilder och dom får inte tas bort , måste vänta tills pappa kommer hem så , kommer den gå sönder , asså jag slänger den i golvet så den printar ut alla mina fina bilder !

hejdå /ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0