Hej.

Hej och förlåt för att jag inte uppdaterade mer igår men sov hos johanna .
är fortfarande hos Johanna men hon är iväg och säljer tidningar .

När hon kommer hem så drar vi typ till kungälv och köper ett par skor till henne eller något , och sen drar vi till stallet . Jaclpot går lungt igår eftersom vi hoppa igår :)

Hoppningen igår gick super , Vi hoppade L:B nivå för första gången och det gick jätte bra .Vi skulle hoppa en bana på kanske 60-70 ? men jag råka svänga fel håll efter ett hinder så kom på det igen och svängde åt andra hållet men han fick till ett kråkhopp så jag tappa tygeln och han svängde åt samma håll igen men JAG skulle åt det andra hållet så jag flög dit SJÄLV hahaha .

men sen gck det super , jätte fina hopp och allt :)



nya bilder kommer , så ni vet :)

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0