hejsan .

Hejsan.
inte vart så bra uppdatering på denna bloggen idag , men vet inte riktigt vad jag ska skriva om .
har inte gjort så jätte mycket idag mer än att ligga på soffan och kolla teve , det har vart värsta dåliga pogram på alla kanaler idag .

Ligger i min systers säng medans hon solar här brevid mig , kollar lite bloggar och lite sånt !

Vill bara säga Tusen TACK till min underbara kompis som tog mina stallsysslor idag , du betyder jätte mycket älskar dig :)<3

bildbomben skulle ju komma idag , får se om jag orkar fixa det idag men annars kommer den imorgon , sorry men är jätte trött , men jag ska inte till skolan imorgon heller .
sorry .hejdå

,

sitter på mammas dator så bjuder på en bild på smulan ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kul att du stälde en fråga, svarek kommer till helgen så håll utkik:)

Åh va gosig kisse:)

Kram

2012-01-26 @ 19:38:35
URL: http://emilialarsson.blogg.se/
Postat av: Elin

frågestund på min blogg.

Släng gärna in en kommentar

2012-01-26 @ 20:36:02
URL: http://elinotitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0