Jackpot , tävlingsåret 2012 , hur högt vi tävlat/hoppat !

Ja vad ska jag börja , fick jackpot som foderponny nu detta året för jag ville satsa allt och det kunde jag tyvärr inte med candy för hon är lite för gammal .

Detta är min åsikt om jackie :
Jackpot enligt mig är en ganska mysig lugn ponny med massor utav energi . Ganska svår e han och väldigt stark . Rider han nu i början på pessoa-bett och kommer rida mer och mer på tvådelat somsmåningom. Nu har jag inte ridit han så mycket men jag kommer utvecklas så galet mycket detta året .


Tävlingsåret 2012 kommer ÄGA  , det kommer var galet mycket tävlingar som jag kommer åka på med han , den första är la någon clear round och sedan Bohuscupen . Det är domma 2 som är inplanerade just nu men ska kolla klasser till varbergshoppet och sådant , men jag ser fram imot Tävlingsåret 2012 .



Hur högt vi har hoppat :
Har tränat han 1 gång bara och då hoppa vi inte så högt , tror det log på 70cm . tävlat har jag inte heller gjort på han än . Börja ju med han precis så vi får börja lite smått . Vi satsar på att komma ut och tävla L:B och det kommer vi säkert göra hoppas vi kommer hoppa lite L:A också , men vi satsar på L:B först .

detta inlägg blev inte så jätte långt men här får ni lite information vad som har hänt under jullovet och som kommer hända under 2012 :)

/ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0