tjabba .

Tja .
sitter fortfarande i soffan och glor på någon film och kollar tävlingar . jag är sjukt taggad inför 2012 ! jag kommer satsa 110% på mig och jackpot . tagga tagga tagga ...

Någon dag i veckan kommer ny design ,tror den blir klar på tisdag får se med hon som gör den .kommer vara nya och frächa bilder , ska se om någon kan fota på ridpasset imorgon . rider jackpot , får se om det fins någon snäll som kan fota :)

Rider för therese imorgon också med johanna . kommer nog rida för therese hela veckan så det är hon som bestämmer ridpassen .så vi får se vad vi ska göra .

Hästarna är helt vilda nu på vintern (i hagen då alltså) , speciellt i detta vädret då alla inte vill står ute i leriga hagar och jag förstår dom .

ska fortsätta kolla tävlingar :)
puss/ebba



/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0