Fullt ös!

Fullt ös medvetslös,, Är sjukt trött asså. 
Kom hem från stallet för 2 timmars kanske, inte hunnit blogga för har duschat och ätit och de var väldigt gott - skojjar inte, de var rikitgt gott med mat då jag inte har ätit sedans imorse! Sen har ja spelat lite yahty med mamma och pappa, bara för att vara lite gammaldagsa ;) 
 
Har ridit två ponnysar, först Jackpot och sedan Yes - Jack fick ju gå med lindor och dressyr sadel idag, tog ett tag att linda men övning ger färdighet, eller hur? ;) Johanna hjälpte mig lite, tack gumman! Jackpot gick iaf faktiskt hyffsat bra, de var ju första gången med lindor och dressyrsadel för oss två. Jag tyckte iaf de gick väldigt bra och vet ni - jag tycker dressyr är väldigt roligt, inte bättren hoppning men nästan lika roligt :D 
 
Yes red jag bara en liten stund då jag frågade Johanna om vi kunde byta häst lite då jag verkligen ville sitta upp på Candy, längesedan sist - 6månader, i miss you <3 Körde la inte världens seriösta ridpass men vi hade kul iaf hahahahaha, gud vad jag skratt :D håller du med johanna?
 
Hörs senare! 
 
 
Erkänn han var riktigt rikitgt snygg som dressyrponny? 
Fine killen <3
 
/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0