Goodmorning :)

Godmorgon!
Vaknade för en stund sedan, legat vaken lite och pratat med Johanna. Hon pratade typ i sömnen igår, hon kommer iaf inte ihåg någonting :) Såg att mitt inlägg verkligen inte blev fint igår men det är alltid något, eller hur? :)
 
Idag... så ska jag och Johanna chilla lite innan stallet, vi ska baka chockladbollar och kanske bada. De är ju faktiskt ganska så fint väder, eller nej men de är ganska så varmt ;) Och vet ni vad som kommer om en stund? 
VIDEOBLOGG!!!!! :D Gilla,Gilla,Gilla!
 
Sen så drar jag och Johanna till stallet, Yes rider jag ut idag igen och Jackpot går dressyr igen med lindor och dressyrsadel :) Nästa - dressyr och skogsmulle :D hahahaha nää jag skojja! 
 
Hörs senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0