Hemma :D

Heeeeej!
Är hemma hos Johanna nu, ska nana här inatt. Bytte bara bostad idag haha!
 
Åkte till stallet vid 12 typ, Gjorde alla saker och red ut yes IGEN med Johanna och Lena. Vi kommer bli riktiga skogsmullar, hahaha :) Men gud vad roligt det var! Piggelin häst, såg även en annan liten shettis som vi red förbi - sååååå himla söt och yes blev helt förälskad, söööötis :) 
 
När vi kom tillbakas så red jag,Johanna och Lena en lydnadsövning några gånger. Det gick väldigt bra - Jackpot var väldigt arbetsvillig och mjuk vilket var jätte kul! 
I slutet var han to die for, grät ju nästan - lillkillen <3
 
Jag och Johanna släppte sen ut Jackpot och Isidor i hagen, dom sötaste killarna ever! 
 
 
Jackpot och Jag machtade väldigt bra idag, blå luva, blått schabrak och jag hade blått allting :)
 
Vi har även fått en ny liten killkompis i stallet, nämligen en liten kanin. Den är verkligen jätte söt och den heter Gurkan, hihi sött namn, eller hur? :D 
 
hörs nu ska vi äta PIZZA :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
/ebba
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0