Hemma!

Hejsan... är hemma nu och har precis ätit, är galet trött så har lagt mig och vilat lite nu. Red ut med Johanna idag, de var jätte mysigt och ska verkligen göra de oftare! Träffade också på en älg idag, jag och johanna var svinrädda. Hästarna brydde inte sig så mycket så vi hade tur ;) 
 
Var också med och löshoppade några hästar idag också, de gick jätte bra och alla var duktiga :D Hade jag inte ridit så hade jackpot också hoppat men så blev de att jag red ut ändå så ja! 
 
Vill också säga lycka till, till min kompis Emelie som är och tävlar i dagstorp denna helgen! Kooooom igen nu emelie, vi hejjar på dig och satsa på dom gulblåa rosetterna - dom är bäst! :D
 
 
P.s - La ni merke till den nya headern? enkel sådär men jaja.. ser ni den inte tryck f5! 
Gillar ni den :)?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0