tjoho :D <3

Heeeej!
Inne och är sjukt trött, varit med matilda hela dagen därför har jag inte uppdaterat så jätte bra. Jag och matilda var ju iväg och spelade minigolf vilket var jätte roligt, sedan så har vi badat i poolen och de var svin kallt!
Hon gick typ hem för en timme sedan och nu sitter jag och fixar hennes header. Har också fixat Elinas header tycker alla ska gå in på hennes blogg och kolla den HÄR  Fast hon börjar blogga imorgon men ni kan ju alltid gå in och titta, eller hur? :D
 
Just nu sitter jag och chattar med fiiiiina vänner och somsagt fixar jag matildas header + Musik på de! 
 
Imorgon... Ska jag vara med matilda igen, fast lite senare tror jag för hon ska åka och köpa ny mobil, hoppas hon hittar någon fin :) 
 
Hörs sen<3
 
 
/ebba
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0