videofyme i hate u!

Heeej!
Äntligen lite bloggtime, FÖRLÅT för usel uppdatering! Vi har varit igång typ hela dagen och bestämde oss för att videoblogga jätte mycket, tror ni det funkar eller? NEJ!
Vi gjorde verkligen massor, tillslut - när vi var hemma funkade den och då fick vi prata jätte tyst då man hör ner och mina föräldrar sover. 
 
Jag och Johanna bakade på morgonen/förmiddagen jätte smariga chockladbollar, sen badade vi typ i 2 timmar och det var verkligen super kul :) Vid halv 4 så drog vi på oss stallkläderna och drog oss till stallet. 
Jag red ut på Yes med Johanna och Candy, de var väldigt roligt, gud vad jag skrattade :D

Jackpot fick gå ett ordentligt dressyrpass idag med lindor och dressyrsadel, redan i början kändes de som om de skulle bli ett grymt pass och det blev de! Vi övade mycket på skänkelvikninngar, gjorde några galoppombyten också som gick perfa, Han var verkligen jätte fin - kanske ska satsa på dressyr ändå? hahaha ja man vet aldrig vad som händer ;) Dagens ridpass var vårat bästa ridpass någonsin, love u <3
 
 
Världens finaste kille som aldrig sviker än... <3
 
Imorgon blir de stallfridag med Johanna, chillar och badar (beroende på väder) och imorgon kommer det komma videobloggar I PROMISE!
Puss och kram, hörs.
 
/ebba
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0