...

Heeej!
Har verkligen inte haft tiden till att blogga idag, vart i skolan hela dagen och sedan hängt hos frissan i 3 timmar.
Skolan var helt okej, inte så mycket att göra eftersom de är skolavslutning om 4 dagar - GÖTT!

Efter skolan tog jag och Matilda bussen in till kungälv för jag skulle klippa och slinga håret. Är ganska så nöjd, de blev ganska kort men de växer ut igen, klippte min sidecut för den var hur lång som helst. Nöjd iaf!

Imorgon ... Blire skola, efter skolan ska jag hem - bloggar lite för er kanske och sen drar jag på mig stallkläderna och drar till stallet.
Allt ska fixas:

* Mocka, fixa mat, vatten
* Rida Jackpot
* Smörja
* Packa
* knoppa (kanske blir ponnyfläta imorgon - vem vet)
* Göra Jackpot fiin
* packa in i transporten

Som ni ser har jag en låååång dag framför mig imorgon.
Ska inte rida Jackpot så jätte länge utan bara känna igenom honom och så.

Förresten tävlingen på Lördag börjar 11:00 - erkänn gött?
Vi har ganska långt att åka så de passade ju bra! Några bloggläsare som ska till Herrljunga?

Hörs imorgon!




/ebba




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0