fullt ös medvetslös!

Tjabba tjena bloggen... Kom hem för typ en timme sedan, Har ätit och lagt fram kläder inför imorgon. Har vart en lång dag idag, har varit i stallet sedan 2 till 8. Är rejält trött nu asså! 
Fixat allt inför imorgon, mamma har flätat hans man så imorgon så ska jag knoppa honom. Han är så fin! 
 
Blev inget fotade idag. Red barbacka och han kändes såhäääääääär fin, Jackpot går asbra barbacka! Det gick verkligen jätte bra + att vi körde lite horsemanship i slutet och han verkligen följer efter mig, ååh gosse! Vi behövde verkligen dehär <3
 
Innan vi skulle hem så fick vi jaga några ''små'' hästar som hade rymt från sin hage och de jobbiga var att yes brunsta också, hehe. Tillslut fick vi äntligen fast dom ;) 
 
 
Imorgon... Tävlar jag hela dagen och sedan på kvällen drar jag till stallet igen då mina tränare fyller 25 både två och då blir de 50års kalas! 
De blir lekar och massa roligt och efter det åker jag hem till johanna och sover där :) 
 
Hörs senare!
 
/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0