Fullt ös - medvetslös!

Hejsan blooggen!
Är hemma nu, ridit 2 ponnysar och fixat allt. Nu är jag och Jackpot taggade inför tävling imorgon.

Red först yes barbacka och hon var jätte fin och pigg, Hon är världens sötaste lilla shettis. Red mycket halter och så. Hon gick iaf jätte fint iaf.
Efter henne red jag min lilla pottson, han var göööööööör fin - vårat BÄSTA pass ever! OMG ponnyn är fantastik serri. Dröömponnyn, hade lätt haft film på detta ridpasset! Gud vad han var fiiin <3

Nu ska jag kolla lite tv, äta och sedan ska jag lägga fram lite kläder inför imorgon. några bloggläsare som ska till herrljunga? Kom gääärna fram och säg hej! Jag bitts inte! :)

hörs


söt bild från idag <3

/ebba

Kommentarer
Postat av: Jennifer duvet :)<3

Lycka till imorgon. Håller tummarna! <3

2012-06-08 @ 22:44:48
URL: http://jenniferandlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0