Godmorgon 3 juni!

Godmorgon mina underbara bloggläsare har ni sovit gott? - Det har jag gjort, somnade som en stock igår kväll, var riktigt trött.
Idag ska jag till min syster först och vara med henne lite. Vid 6 ungefär så ska vi åka till stallet och spela brändboll+grilla, ska bli mysigt då jag inte har kunnat vara med dom andra gångerna för jag alltid har tävlat och att dom har haft det på en fredag. Så det ska bli kul :)

Igår så hade vi hoppträning - gick la sådär.
Vi hoppade fram på några hinder och kom typ för stort in på alla. Vi hoppade 1 bana 2 gånger, dom rundorna gick la bra. Sen skulle vi hoppa en annan bana som började med en oxer. Vi kom in och hoppade oxern alldeles för stort flera gånger, typ 5! Sedan sa therese att jag skulle komma lite snävare in på den ist för att ta ut svängen så mycket, han tvärstannade och jag flög av.
Jag väntade lite då jag hade tappat andan men sedan satt jag upp igen och hoppade den ''gamla'' banan 2 gånger till så han hoppade ur snyggt. Sedan tog vi 2 språng på oxern och 2 språng på räcket. Vi ska ta några språng på torsdag igen eftersom jag tävlar på LERK på lördagen.

Nu ska jag gå upp och äta lite och klä på mig och sedan åka till min syster.
Mobilbloggar hela dagen!


hehe..

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0