Gomorron gomorron!

 
Godmorgon bloggen!
Vaknade vid 9 att det lös in ljus från mitt fönster, men skulle ändå vaknat vid 9 för skulle ju upp tidigt. Ute är det jätte fint väder. Ska snart gå ner och äta lite frukost. 
 
Sen ska jag dra på mig stallkläderna och dra mig mot stallet, mockar och sådant först och sedan gymkhana med ridlägerbarnen och sist rider jag pottson - Markarbetespass med bommar/småhinder, öva på att korta och länga! 
 
Det ligger några tidsinställda inlägg under dagen så ni har att läsa. 
Fick också världen sötaste kommentar igår kolla här : 
 
Postat av: Johanna

Du är INGEN fjortis Ebba. Du är en ur snygg,söt tjej.Dom som kallar dig fjortis kan slänga sig i väggen. Jag tror bara dom är avis på din snygg het. (Som jag är ) ;) haha du är jättefin sååå dom ska bara hålla mun. Kramar ditt största fan. Ps du och jackpott är sååå fina. Jag menar det ni är helt awesome tillsammans <3 <3 <3 <3 love u <3 

 

Erkänn gulligt? 

Hörs efter stallet, puss&kram <3

/ebba


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du gillar kommentaren <3 <3 <3

2012-06-28 @ 13:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0