Sent, men ändå något :)

Heello!
Seen uppdatering men alltid något, eller hur? 
Varit i stallet hela dagen och även busat lite med johanna som ska sova hos mig inatt och haft de hur gött som helst, började med att jag och mamma var nere och besiktiga bilen. Den gick igenom, erkänn bra? haha. 
Bilprovningen var också brevid sadelkammaren (hästaffär), som jag tyckte var jätte bra hehe. Vi var på jakt efter ett nytt regntäcke till Jackpot, men de fanns inget. Fjäskade med min mamma lite och blev ett par nya ridstövlar från Jacson, Assnygga.Tack mami!
 
Åkte därefter till stallet gjorde mina saker fort sedan så hade vi gymkhana och mitt lag vann, erkänn vi är bäst? hahaha. Nej men de var faktiskt lite roligt :) 
Efter så gjorde Jag&Johanna iordining Jack&Isidor, så gick vi ut och fotade! de blev jätte fina bilder och om de blir fint väder imorgon så tar vi på oss klänning eller iallafall ha typ på oss lite ''finare'' kläder inte stallkläder. 
 
Red Jackpot efter det och det gick väldigt bra, hade satt upp en linje med ''mattor'' för att jackpot&jag inte ska oroa oss för de på tävlingarna och så. Han var super och han lyssna jätte bra för skänkeln. 
 
Bild från idag!
 
Imorgon... så ska Jag&Johanna till stallet. Ska fixa alla saker inför tävlingen för lördag, tävlar på ghsk! Några bloggläsare som ska dit? Kom gärna fram och säg hej isf. Jag är inte farlig, jag bits bara ibland ;) 
Planer inför imorgon : 
* Mocka
* Fylla höpåsar+vatten
* Rida Jack - kanske ut
* Packa
* Smörja
* Fota med Johanna 

Ganska så lugn dag, hehe. 
De ligger tidsinställda under dagen imorgon, nu ska jag sova <3 Ciaaaaaao!
 
/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0