...

Jag kollar tillbaks på gamla filmer och inser en sak, Jag saknar dig min prinsessa.
din och min tid vill jag ha tillbaks, du anar inte hur ont det gör. Jag saknar dig jätte mycket, jag måste bara ha tillbaks våran tid älskling .. När jag sitter här och skriver rinner tårana ner.
Jag menar du och jag, vi skulle jämt vart bästa vänner.

Alla minnen stannar kvar och alla stunder som vi pratat, eller jag har pratat och du lyssnat, det var du och jag till döden jag ville aldrig ha någon annan. vi gick skilda vägar.
Candy älskling, du vet inte hur mycket jag saknar dig, Jag älskar dig Candy <3



Första dagen du blev min,
Dagen då du blev min var för exat 1 års sedan, 4 månader och 3 dagar<3



/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0