Godmorgon på er!

Godmorgon bloggen och ni!
Vaknade 11 av ett väldigt fint väder, vart uppe en stund och typ chillat lite på livet. Kollat teve, ska fixa några headers och sånt till några, funderar också på att byta ut min.
Ska också fråga min kompis om en sak, om hon vill göra ett litet inlägg om en liten polle. Det var en läsare som frågade om jag kunde skriva någonting så hon fick veta lite mer om *******, men ska fråga min kompis ist för hon känner han bättre än jag :)


Resten av dagen ska jag la mest ha det gott och sitta och blogga för er, och mysa framför en film, en toppen söndag hoppas jag. Jag och min syster kanske också skulle åka till kungälv och ta en fika :)



Lite kul med webcamen ;)

/ebba





Kommentarer
Postat av: Sara

Jaha!!!! Sötisar ni e <33

Kram!!:D

2012-03-11 @ 15:20:40
URL: http://ponnybruuudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0