Mina ögon går snart i kors!

Hey!
Är så sjukt trött, chillat med syster hela kvällen och sjungt kareoke och lite sådant.
Vart en helt grym dag, hoppas det blir det imorgon också och lite finare väder än vad det var idag, håller ni mer? Imorgon blir det först ska jag ut och springa på morgonen och sedan ska jag och min syster ut och fota lite och då får ni även se lite kläder jag köpte igår. Ska också ta och ringa Therese och prata lite med henne :)
På kvällen blir det såklart ponnyakuten och BB.

så ser min dag ut imorgon , förlåt för lite rörigt inlägg men är så sjuuukt trött och mina ögon stängs snart. tänkte bara säga godnatt till er och nu blir det att dejta kudden!
Sov så gott så hörs vi imorgon babe's .



/EBBA

Kommentarer
Postat av: Emma - En satsande tävlingsryttare

hej super fin blogg , följa varandras ? :D

2012-03-25 @ 06:55:14
URL: http://vibymuppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0