ÖVER Grymma ponny<3

Hallo bloggen!
Har ni haft en bra lördag eller? Det hoppas jag, jag har verkligen haft en toppen dag!
Kom hem från stallet klockan 8, ridit 2 st hästar, mockat 3 boxar, fyllt 6 höpåsar och 3 vatten hinkar=Jag är helt slut.

Hoppa Jackie idag, det gick seriöst bäst!
har inte gått sådär bra på lääänge(har inte haft honom så länge men jag menade tillochmed när jag hade candy:)), Det kändes verkligen bra,Världens bästa ponny♥
Vi hoppade lite stunts och lite omhoppnings svängar och vanliga banor. Jackpot var verkligen såhäääääääääääär fin!♥
Älskar dig!
Min syster tog bilder men dom laddar jag upp kanske ikväll eller så gör jag det imorgon!

Red också Yes barbacka med Emelie, lekte runt lite med henne bara, tog några språng på 20 cm typ. Hon var jätte fin och snäll, yes är en av världens finaste och bästaste shettisar ♥. Min syster filma en liten snutt som jag ska se om ni kan få se, hon måste bara skicka den först och så :)
Ni kanske förstår att jag är väldigt trött, ska gå ner och mysa med mamma och godispåsen:)
puss, uppdaterar mera sedan!
Me just now !
hello kitty in my ♥
/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0