Tja!

Tja bloggen!
Kom hem från stallet för en timme sedan,har ätit oh tagit ett varmt bad. Stallet gick fintfint.
Red pott, har var jätte fin, En liten piggelin var han allt haha. Nej men första galoppen jag tog så sa han hejdå. Haha sööt ponny, mamma filma också en liten snutt ska se om jag kan lägga över den på min dator men INTE idag då jag snart ska krypa under täcket och blunda :)

Ajuste köpte faktiskt ett par vårskor idag innan stallet, snygga.bild kommer tomorrow ;)

Imorgon fredag!
Drar till skolan, efter? hmm ja haha får se vad jag kan hitta på :)
Kanske är med någon kompis eller bara chillar hemma, kanske till och med drar till stallet och kollar på Marshoppet, får se, ska inte vara med denhär gången då ja inte hade den lusten!

Nej nu får ni sova så gött för det ska jag göra(hoppas jag), Puss på er mina söta bloggläsare!



/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0