Forever alone...

Heeeeeeeeeej!
Sitter i mitt rum och lyssnar på musik forever alone. Kollar tävlingar, hittat en på Lilla edet som ja nog ska åka på. Ska prata med Mamma&Pappa och så.
Har inte bloggat jätte mycket idag som publicerats idag utan har suttit och gjort massor utav Tidsinställda och deepshit inlägg. Hoppas ni kommer gilla dom :)

image description

Imorgon ska jag sooooova ut, kanske ska åka till stallet. Sova hos emelie kanske och hänga med henne på tävling på lördag men det är inte bestämt ennu. Så hela förmiddagen ska jag plugga klart allt iaf!
Nej nu ska jag fortsätta att kolla på tävlingar så hörs vi senare :)


Måste tipsaaaa om denna grymme låten!
Älska Chris Brown ♥

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0