Förlååt!

Hejsan!
Kom hem precis, har sovit hos min syster som precis har flyttat hemifrån. Vi har haft jätte mysigt och roligt hahaha. Vi åkte hem direkt från tävlingen till henne igår och har inte haft den orken att blogga :)

Igår så tävlade ju jag på Valsäng..
Första klassen dubbelnolla vi och var 2 utanför plac, as nöjd - våran BÄSTA runda. Andra klassen felfria till nästsista hindret i grunden, allt var mitt fel - gjorde en alldeles för snäv sväng till hindret, men jag är supernöjd endå :)
Påvägen hem så skakade det jätte mycket i transporten så vi var tvungna att gå ut och titta vad dom gjorde, Candy var helt genomsvettig men annars inget. När vi kommer hem så är candy ennåmer svettig och ett transportskydd är av och en sko är av. Vad vi tror så har skon vart lite lös och då har hon fasnat i mellanväggen och försökt ta sig låss, hon har antagligen ramlat också för hon var svullen över hela rumpan och hela benet - lilla snuttan. På kvällen igår var Therese ute och sprang med henne och då haltade hon ingenting och hon var inte lika öm, så det känns ju skönt iaf :)

ska inte göra så mycket mer!
hörs


hahaha :D

/ebba




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0