Heeeeello!

Heeeeeeejsan'
Nu ligger jag i sängen och smsar med mina underbara vänner. Kom hem från Portugal idag, har fortfarande inte packat upp. Har ätit och pluggat - Har prov imorgon. Har massa bilder och sådant som jag vill visa er, ni ska få bilder på vad jag har köpt - fast tyvärr inte ikväll. Det får bli typ på onsdag, ska till stallet och hälsa på mina bebisar somjag har saknat sjukt mycket undet denna veckan. Tack fina syster för att du har tagit hand om honom väl :)

Imorgon då blir det att gå upp mycket tidigare än vad jag brukar, ska nämligen TRÄFFA min nye klass på stora höga skolan. OMG, är så nervööös. Hoppas alla är snälla och roliga, några bloggläsare som ska gå på stora höga som ska börja i 7 där till hösten'?
Kanske kommer vi gå i samma klass, 7A ska jag gå i med 2 andra från min klass :)

Hörs imorgon!



Här kan jag visa bild på min nya bikini, i love it!
You do? :)

Och örhängerna är också nya :D

/eran ebba

Kommentarer
Postat av: Sara

ÅH så sjukt snygg bild!!!!<3333

2012-05-29 @ 07:54:53
URL: http://ponnybruuudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0