Hej!

Heeeeeejsan www.ebbaahansen.blogg.se ... Sitter upp i mitt rum och ska snart klä på mig kläder för att åka till stallet. Sov ju hos Jennifer inatt, vi hade askul-MÅSTE göras om, Kollade på en skräckfilm, den var as läskig. Eller så var det bara jag som tyckte det hahaha :)

Somsagt ska snart ta på mig ridbyxor och en t-shirt, är sååååå sjukt varmt, menmen man ska inte klaga för det är ju det vi vill ha, eller?
Ska rida Jackpot för Therese, hoppa småhöjder efter det som hände i söndags. ska typ hoppa små plank och så, hoppas det går bra, sa ju tävla nästnästa helg på Valsäng då blir det tyvärr inte 80cm, vi kommer hoppa 60-70 några gånger till, så vi känner oss säkra :)


Men hörs hemma sedan!
puss


/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0