sent, men uppdatering!

Tjena mittbena!
Lite sent men det är iaf uppdatering.
Har vart i skolan hela dagen,utvecklingssamtal och hängt med vänner. Utvecklingssamtalet gick jätte bra, as nöjd - Ja är alltid nervös inför detta men har igentligen ingenting att oroa mig för, jag jobbar bra i skolan och sköter mig. Sedan var jag en liten stund med Matilda och Jennifer, sedan kom Kevin som åkte hem precis. Fast han kommer tillbaka, han ska nämligen sova här, funny funny!

Imorgon ... är de skola hela dagen och klockan halv 3 åker jag och min klass på skolresa, TAGGA. Vi ska ju till Ärstad gård och de ska verkligen bli jätte kul.
Kommer inte kunna uppdatera i bilen dit, eller jo men inte med bilder för jag har surfat upp HELA min telefon surf men på fredag kan jag :D

Hörs på morgonen imorgon hoppas ja!
Puss&kram!




/ebba

Kommentarer
Postat av: Emma R

Du är såååå vacker min finaste !<3

2012-05-30 @ 22:19:47
URL: http://emmaruthagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0