Snabbis!

Hejsan!
Förlåt för jätte dålig uppdatering men har ju först vart i skolan hela dagen sedan stallet, så är det när man e ridtjej. Iaf, Är det bara jag som tycker vi har riktigt sommarväder, riktigt varmt och typ 30+. Njaaaaa .. inte riktigt va?
Hatar pissregn, försvin härifrån! Var tvungen att vara ute på rasterna, fick inte vara ute.. tror ni att jag längtar till Högstadiet? Jaa! Sen cyklade jag hem, jag var pisseblööt! baaajs.

När jag kom hem så åt, drog på mig stallkläderna och åkte till stallet.
Hämtade Jackpot direkt från hagen och då blev jag ennu blötare.. Gjorde iordning honom och hämade sadeln fast ångrade mig och hängde tillbaka sadeln, det fick bli Barbacka i det niceiga vädret! Och gud vad glad jag e att jag valde barbacka för guuuuud vilken fin ponny man har, han var verkligen göööör fin och helt underbar, det kändes som man flög fram, Det behövde vi inför Lördag då det är tävling på Valsäng, några bloggläsare som ska dit, titta/fota/tävla? Kom gärna fram och hälsa isf, hade varit kul att se er  :)

Imorgon så blir det först skolan, det bir säkert pissregn då med. Efter skolan så ska jag och mamma åka till stallet och jag ska först rida, efter ska jag mocka och så får mamma göra iordning PottJack :)


Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på gårdagens BB - avsnitt då jag aldrig hann se igår och var alldeles för trött för det.
Hörs imorgon Bloggen!



Nyduschat hår, fult det ser ut med lång utväxt och sedan ljus och mörk igen.. hihi <3
Natti natti!

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0