Tisdag 8/5!

Heeeeeeeeeej!
Just nu ligger jag i sängen och slappar lite, Jennifer hängde med mig hem och vi har la inte gjort så jätte mycket, typ pratat och spelat Badminton. Hon gick typ hem för en timme sedan :)

Skolan har la varit helt okej, tråååkig bara. Vi hade NP och det var inte kul, det tog typ aslång tid! Eller bara det ena, men endå tråkigt.
Imorgon har vi typ idrott, slöjd tror jag också vi har :)

Efter skolan imorgon så ska jag vara med Jennifer igen, vi ska typ hem till henne.
Annars blir det en slappar dag imorgon med :)

Nu SKA jag göra några tidinställda till Portugal. När jag säger att jag ska göra det så gör jag aldrig det men nu är det bara 13 dagar kvar till vi åker, ska bli så sköönt men kommer sakna alla här hemma, speciellt Jackpot ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0