Meeeen hej!

Oj shiiit, det var faktiskt ganska längesedan jag bloggade här nu, ett halv års sedan. Men nu är jag tillbaka till älskade blogg.se :) Happy! Det ska bli svin kul att komma tillbaka hit och blogga här på blogg.se igen, har verkligen saknat detta. Så nu startar vi 2013 med att blogga här. 
 
Det har ju förändrats lite under tiden jag blogga på nattstad, jag har fått lämna jackpot för att jag har blivit för gammal t.ex. och nu letar vi ny häst. Har även fått stallplats på stall rogstorp, dock har jag ingen häst än haha. 
 
På lördag åker vi ner och provrider min kanske framtida ponny, super taggad verkligen. 
 
Som ni även ser så är designen & headern ändrad. Kommer vara lite småfix här & var men snart är den klar. 
 
Ska nu sätta på mig kläder & gå bort till signe & matilda för att vara med dom :) 
 
vi hörs via mobilen <3
 
en gammal bild på mig.. 
 
/ebba
 

Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - P O N N Y S M U R F A R N A S . S E ♥

Just nu pågår en Dagens blogg-tävling på vår blogg, du har chans att vinna en recension av din blogg med länk inför våra dryga 200 unika läsare samt en gästbloggning om så önskas. Det enda du behöver göra är att kommentera med ett enkelt ‘Jag är med’, det tar bara några minuter! :D

Här hittar du inlägget: http://ponnysmurfarnas.se/2013/january/dagens-blogg-hos-ponnysmurfarna.html#comment

Kram! (Sorry om du inte gillar sådana här kommentarer..)

2013-01-02 @ 15:35:54
URL: http://www.ponnysmurfarnas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0